החיים כאמא ללא שינה לימדו אותי שמסתבר שהזמן עובר מהר גם כשלא נהנים ולא ישנים כי הפלא ופלא, חלף לו חודש שלם מאז פוסט ה"עודף ממאה" של חודש מאי, והנה הגיע הזמן לרענן את רשימת המעצבים ובגדי המעצבים והתכשיטים המעוצבים שיעלו לכם עשרות שקלים בודדים ולא יותר ממאה ש"ח.

אז קבלו את רשימת המעצבים לחודש יוני, שתוכלו למצוא אצלם בגדי מעצבים בזול, תכשיטים מעוצבים במחירים הוגנים ובסוף הפוסט יש גם הפתעה מתולתלת קטנה 😉

חולצות מאוירות, תכשיטים ועוד פריטי מעצבים ישראלים ויוצרים בפחות ממאה ש"ח

חולצות מאוירות של מאיירת האופנה יעל הרצוג

ביעל הרצוג, מאיירת ובלוגרית נתקלתי באינסטגרם ופעם אחר פעם הוקסמתי מחדש מהאיורים מלאי הקסם ונוטפי הסטייל שלה. לאחרונה התוודעתי גם לאתר שלה שלמרבה השמחה יש בו גם קטגוריית shop עם שלל מוצרים כולם מאויירים על ידה ובין היתר תוכלו למצוא שם מגבות, מגנים לסמארטפונים, תיקים, חולצות ומכנסיים שכולם נושאים את איוריה המרשימים.

בין שלל האביזרים המאויירים שכמעט כולם נעים בטווח המחירים שבין 20 ל-50 דולר, איתרתי את הגופיה המיוחדת הזו שעולה כ-108 ש"ח:

חולצה מאויירת
מאיירת האופנה יעל הרצוג

לחנות אונליין של יעל הרצוג. 

התכשיטים של רתם אגמון

אחרי מעצבת התכשיטים רתם אגמון אני עוקבת כבר לא מעט שנים שבמהלכן התחדשתי כמה פעמים בתכשיטים מיוחדים ולא יקרים. בחנות של רתם אגמון אפשר למרבה השמחה למצוא לא מעט פריטים שווים בעלות של עד 100 ש"ח. הנה כמה פריטים שאהבתי במיוחד.

שרשרת ב-99 ש"ח:

שרשרת כוכבים

צמיד חוליות מוזהב ב- 99 ש"ח:

צמיד זהב

שרשת סירת נייר ב- 99 ש"ח:

שרשרת זהב ארוכה
שרשרת סירת נייר

גלביות לילדות של קרן שביט

הגלביות של המעצבת ואושיית הסטייל קרן שביט הפכו כבר מזמן לשם דבר ובקטגוריית ה- sale אפשר למצוא גלביות ושמלות במחירים נוחים אם כי עדיין מעל 100 ש"ח. חובבות הזא'נר עבור הילדות ימצאו שאר ממתקים שכאלה בצבעים וטקסטורות מגוונים בעלות 84 ש"ח:


גלביות של קרן שביט


לחנות אונליין של קרן שביט.

תכשיטים של נעמה ברוש

את התכשיטים המקסימים של נעמה ברוש בעלת המותג FAUNA &FLORA הכרתי לראשונה לפני כמה וכמה שנים טובות בימים שעוד היה לה דוכן קטן וססגוני בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר. חובבות ז'אנר תכשיטי הסטייטמנט (ובראשן עבדתכן הנאמנה 😉 ) ימצאו אצלה פיסים חד פעמיים שכל אחד מהם הוא יצירת אומנות בפני עצמה ובשיטוט קצר בחנות אונליין נמצאו גם פריטים מקסימים בעשרות שקלים בודדים:

זוג סיכות ראש וינטאג' – 49 ש"ח לזוג:

סיכות ראש צבעוניות

עגילי וינטאג' ב- 81 ש"ח:

עגילים משובצים אבנים ירוקות

לחנות אונליין של נעמה ברוש.

פרויקט "התלתלים של לי"

בתור ילדה שתלתליה גוהצו מידי שבוע על ידי אמה במגהץ (סיפור אמיתי….) התרגשתי מאוד לפגוש בפרויקט "התלתלים של לי" שרץ בימים אלו בהדסטארט. זהו ספרה של סיון לבנה חכים, מתולתלת גאה בעצמה, שמספר על ילדה בשם לי שבזמן המשחק בגן, לועגים לשיער המתולתל שלה ובמהלך הסיפור היא לומדת לקבל את תלתליה באהבה.


ספר ילדים

כמו כל פרויקט בהדסטארט, גם כאן, עבור התמיכה מוצעות שלל תשורות ומתנות שונות, בטווח מחירים שבין 36 ש"ח ועד 1,000 ש"ח. אבל היות שבעודף מ-100 עסקינן, הנה התשורות השוות שאפשר לקבל עבור תמיכה של עד 100 ש"ח בפרויקט:

55 ש"ח -עותק מהספר "התלתלים של לי" באיסוף עצמי

68 ש"ח – עותק מהספר "התלתלים של לי" שישלח בדואר רשום

80 ש"ח – תמונה יצירתית וצבעונית לבית ולמשרד בהדפס איכותי

מוזמנות להיכנס ולתמוך בפרויקט המקסים הזה שהרבה יותר משהוא סיפור על תלתלים, הוא סיפור לילדים על קבלה עצמית.

לפרויקט הספר "התלתלים של שלי" בהדסטארט. 

פוסטים קודמים בסדרת "עודף ממאה" – בגדי מעצבים ותכשיטים במחירים זולים

נהנית מהקונספט ובא לך להכיר עוד מעצבים ולמצוא פריטים שווים נוספים במחיר של עד 100 ש"ח? אלו הפוסטים הקודמים בסדרה:

"עודף ממאה – פוסט חודש מאי"

"עודף ממאה – פוסט חודש אפריל"

אם אהבתן, ובא לכן לפרגן גם לי וגם למעצבות שפה, נשמח מאוד אם תעזרו לנו לצמוח ותשתפו את הפוסט הזה אצלכן ברשתות. לנו זה מאוד יעזור לצמוח באופן אורגני ולכם זה בחינם ;-). לא סתם אומרים ש sharing is caring.

נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולגלות עוד פריטים שווים שעולים פחות ממאה ש"ח? בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות של פריטי אופנה שווים שמוצעות רק לקוראות הבלוג.

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-15,000 העוקבים שלי באינסטגרם.

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת