אפשר היה לצפות שאחרי 42 שנות קיום אני אפסיק להיות כל כך מופתעת מכך שהנה שוב הסתיימה שנה ומתחילה שנה חדשה אבל לאור העובדה שאחד מסימני הגיל הוא הנטייה לשכוח, אני צופה שהנושא רק ילך ויחריף. עוד שנה חלפה וזה אומר שכמיטב המסורת בבלוג, שוב הגיע הזמן לפוסט ההחלטות המסורתי לשנה הקרובה וגם הפעם הוא מלווה בהפקת אופנה חורפית של המעצב אסף פלג.

מה נאחל לשנה החדשה

לחזור לקרוא יותר

תסכימו איתי שהפקת אופנה שמצולמת כולה בספרייה (ספריית "בית אריאלה" בתל אביב) היא סיבה מצוינת להתחבר לתולעת הספרים המתולתלת שבי ולהיזכר שחיבתי לספרים עוד הייתה שם לפני שידעתי פאשניסטה מהי. בשנים האחרונות הקפדתי לחזור לקרוא בעיקר לפני השינה ובשבתות (עונג שבת אמיתי) ואפילו הקדשתי בבלוג ממש לאחרונה פוסט שכולו המלצות קריאה. אלא שהספר הנוכחי שליד המיטה שלי הוא ספר שאני לא מצליחה להתחבר אליו ובמקום לעשות את הדבר ההגיוני שהוא לעצור ולעבור לספר הבא, אני נאבקת בהמשך הקריאה וכתוצאה מזה קוראת הרבה הרבה פחות. אין כמו ביקור בספריה להזכיר לעצמי שהחיים קצרים מדי כדי להיתקע על ספר שלא שווה את הזמן.

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; צולם בספריית בית אריאלה

לאכול טיפ טיפ טיפה יותר בריא

כבר מזמן השלמתי עם חיבתי הרבה למזון מתוק ושמנוני ואפילו שקלתי להכין סטיקר של "פחמימה לא יכולה להיות ריקה אם היא ממלאת לי את הלב". עם השנים מצאתי איזון שמאפשר לי לאזן בין האהבה שלי למתוקים לאהבה שלי למידה 36. אלא שהאיזון הזה אמנם שומר לי על המידה אבל לא כל כך על הבריאות…. שנים של ניסיונות לאכול בריא במיוחד נכשלו כל פעם מחדש ואם יש משהו שהבנתי על עצמי במהלך 42 שנות היכרות צמודה הוא שכל שינוי בהרגלי האכילה שלי חייב להיעשות לאט, לאט, לאט. לכן השנה אני בוחרת לוותר טיפ טיפה על מזון מעובד ולאכול טיפ טיפה יותר אוכל מבושל טרי ובריא. אבל בלי לוותר על הקינוח 😋

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; צולם בספריית בית אריאלה; צמידים: קטיה אלפא

שיהיו לי מספיק סיבות טובות להתלבש יפה

הבלוג הזה לא היה בא לעולם אלמלא חיבתי הרבה להתלבש יפה. תמיד האמנתי שכמו שאין דבר כזה להיות עשיר מדי, יפה מדי, או בריא מדי ככה גם אי אפשר להיות לבוש מדי ועוד בימי העליזים כעורכת דין שכירה, הקפדתי להתלבש מדי בוקר משל הייתי מתמחה במגזין שייקי במנהטן. אבל בשנים האחרונות אני עצמאית שעובדת מהבית ונפגשת עם לקוחות בעיקר בזום או בטלפון ואלה כידוע פחות מצדיקים לבוש של חצאיות טול ואוסף נעלי ג'פרי קמפבל. לכן אני מאחלת לעצמי סיבות טובות להתלבש מכף רגל עד תלתל שזה אומר שפע מפגשים אנושיים, בילויים משפחתיים ויציאות עם חברות. אחרת, אני עשויה למצוא את עצמי (שוב) לובשת גלביית פיאטים רק בשביל לעמוד בתור בסופר פארם….

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; צולם בספריית בית אריאלה

ללמוד להרוויח כמו גבר

בשנים בהן עבדתי כשכירה ראיינתי עשרות עובדים ועובדות. אחד הדברים שלא הפסיקו להפתיע אותי, הוא הפערים בציפיות השכר בין העובדים שראיינתי לבין העובדות. קל לנחש לרעת מי היה הפער…. בשנה האחרונה קראתי לא מעט על הבדלים בין נשים לגברים בהיבט התעסוקתי. בגדול (וכמובן שיש יוצאי ויוצאות דופן) גברים מרגישים נוח להציע את עצמם גם לתפקידים ופרויקטים שכמעט ואין להם ניסיון בהם וזה לא גורם להם להפחית את דרישות התשלום או השכר בעוד שנשים מרגישות בטוחות להציע את עצמן לתפקידים שכאלה רק אם הן מרגישות מספיק מנוסות ובטוחות בתחום והרבה פעמים ידרשו פחות מהגבר המקביל אליהן אפילו במקרים שבהם יש לנשים יותר ניסיון. כשהתחיל השיח בתחום גיליתי שכמעט כל החברות שלי מסתובבות עם תחושה דומה ויש להן סיפורים דומים והחלטתי ששינוי חייב להתחיל מההחלטה פשוט להפסיק להתנהל בצורה הזו. זה אומר להציע את עצמי גם לפרויקטים שאני פחות מנוסה בהם אבל יודעת שיש לי את היכולות והכישורים ומבלי להפחית בהצעת המחיר. מקסימום יגידו לי "כן".

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; צולם בספריית בית אריאלה

בריאות לכולם

לאחל בריאות זו הקלישאה הגדולה מכולם והיא הפכה לכזו רק משום שהיא כל כך נכונה. בשנה האחרונה משפחתנו ידעה כמה וכמה בעיות בריאות ויותר מהכל אני מאחלת לכולנו ולכל קרובינו להיות בריאים. ואז אפשר לעבור לאיחול הבא: שנטוס כולנו יחד לחו"ל. ככה בקטנה 😉

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; צולם בספריית בית אריאלה

האופנה הישראלית שבפוסט

הבגדים המשגעים, החמימים והמנחמים שבהפקה שייכים לקולקציית החורף החדשה של המעצב אסף פלג, חבר ותיק בבלוג ובכלל. אסף מספר שההשראה לקולקציית החורף הנוכחית הגיעה בין היתר ממעצבים מעבר לים שבוחרים בצבעוניות חזקה, טקסטורות מעניינות והדפסים כמו דריס ואן נוטה, מייקל וואן דר הם ואטרו. אסף רוצה להראות ללקוחות שלו שצבע הוא דבר שאפשר להעז איתו, לשחק ולגוון ולא להיצמד רק לצבעים שיש לכל אחת מאיתנו בארון. עוד דבר שמאפיין את הקולקציה הנוכחי הוא משחקי הדפסים של טקסטורה משובצת שאפשר למצוא בג'קטים, במעילים ובחולצות. ההדפס המשובץ הוא קלאסי ועל זמני והראשונה להפוך אותו לכזה הייתה קוקו שאנל.

את הבגדים תוכלו למצוא ולרכוש בחנות אונליין או בסניפים ברחוב הרצל 175 רחובות, קניון רננים (שדרת המעצבים) ברעננה וטיילת המלך שלמה באילת. ממליצה גם לעקוב ולהתעדכן בכל מה שחדש או במכירות והנחות מיוחדות בעמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם.

צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; צולם בספריית בית אריאלה

נהנית?

אם נהנית מהפוסט, מהאופנה, מהתמונות ואת אוהבת להכיר מעצבים ויוצרים מקומיים,

אם תרצי לשמוע המלצות (ולפעמים גם דיסהמלצות) על מקומות בילוי ומסלולי טיול,

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות, מבצעים והגרלות (כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי") שמיועדות רק לקוראות הבלוג,

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של הבלוג עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

גם באינסטגרם צבעוני וכיף אצלי וכן, גם בפייסבוק ואם יש לך טיקטוק מחכה לך גם שם עם סרטונים שיגרמו לך לחייך ואפילו לצחוק.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת