בעולמי הצר כעולם נמלה אני מדמיינת שהסטטוס it's complicated הומצא כדי לתאר את יחסי ה"אהבה-איבה" שלי עם הסדרה "אמילי בפריז". כמו רובנו, גם אני התחלתי לצפות בה בעיצומו של אחד הסגרים כדי לברוח לרגע מהזומים האינסופיים בהרצליה, לניחוחות פריזאיים. שנתיים פלוס אחר כך, אני אמנם עדיין בהרצליה אבל הרבה פחות כלואה, וצופה באופן לא רציף בעונה החדשה שלה. הסדרה המאוד מצליחה הזאת, מעוררת כל כך הרבה רגשות מעורבים שהביטוי "גילטי פלז'ר" כבר לא הספיק והיא זכתה בביטוי Hate-watching  – צפייה בתוכנית או סרט במטרה להשמיץ אותם בכלל התחושות הלא נעימות שהסדרה או הסרט עוררו בנו.

מכיוון שאמילי ואני אוחזות במשרות דומות: גם אני כחלק מעבודתי כיוצרת תוכן, מנהלת רשתות חברתיות עבור מותגים, הרשו לי להוסיף את נדבך ה – Hate watching האישי שלי בתור יוצרת תוכן ומנהלת סוישאלס כמעט כמו אמילי קופר.

הכי קרוב שלי לפריז זה נווה צדק. צילום: ורד פרקש, מתוך הפוסט הזה

עוקבים באינסטגרם, פיצוח בריף, השקות נוצצות – איך באמת נראים חיי מנהלת סושיאלס

זן ואומנות השגת העוקבים באינסטגרם

בסדרה: אמילי מעלה תמונה גנרית של מגדל אייפל וזוכר ב-5,000 עוקבים חדשים

אני: מעלה רילס מושקע או הפקת אופנה ומאבדת 5 עוקבים

אינסטגרם היא אחת המדיות הכי רוויות. אמנם בפייסבוק יש יותר תוכן בסך הכל אבל בגלל מבנה האינסטגרם – פרופיל אחד שהכל זורם דרכו (בניגוד לעמודים פרטיים, עסקיים וקבוצות), החשיפה של התוכן נמוכה יחסית והצמיחה של החשביון היא הסקלאה שבין איטית לבין לא קיימת. מדי פעם צץ איזה יוניקורן עם צמיחה מטאורית שגורם ליוצרת תוכן כמוני להרגיש שאולי התוכן שלי פשוט לא מספיק ובתגובה אני עושה את הדבר המתבקש: מכבה הכל כולל את המוח ונכנסת למיטה עם נטפליקס עד יעבור זעם או עד שיגיעו עוקבים חדשים, מה שיגיע קודם.

הזדמנות מצוינת להזכיר שחוץ מהבלוג יש לי גם אינסטגרם. הוא צבעוני, משעשע וכייפי.

תבואו?

לא פריז. תל אביב. צילמה: ורד פרקש, שמלה: אורלי גולן, מתוך הפוסט הזה

אסטרטגיה

בסדרה: אמילי מציעה לבעל מותג יוקרה שהמפעל פישל ביצירת הבושם שלו לעשות תרגיל ב"היצע וביקוש": לייצר מעט מהבושם שהתפקשש ולמכור בהרבה כסף. והופ – הצליח כמו קסם

אני: מתכננת אסטרטגיות במשך ימים ושבועות, מתייעצת, עובדת עוד קצת, מתייעצת שוב. תוך כדי, משנה, נלחצת, נושמת ומשנה שוב.

אסטרטגיה היא דבר מורכב. בתחום שלי, אני עוסקת באסטרטגיית תוכן, כלומר לתכנן מראש את התוכן שאמור להעלות אצל הלקוחות שלי וגם במדיות הפרטיות שלי. אין בזה קסם, זה לא קורה מהר, וחלק גדול מהפעמים (שלא לומר, רובן), לא מתקבלות התגובות או האפקט שקיוויתי שיקרה. אם להיות כנה, חלק גדול מהזמן אני מרגישה יותר תסכול מאשר תחושת גאווה והצלחה.

מחפשת אסטרטגיה והשראה בספריית בית אריאלה. צילמה: ורד פרקש; בגדים: אסף פלג; מתוך הפוסט הזה

לוקיישן

בסדרה: פריז

אני: הרצליה סיטי

אחד האתגרים הקשים בניהול התוכן של עצמי, הוא למצוא לוקיישנים שווים, פוטוגנים ומעוררי לייקים להצטלם בהם לאינסטגרם. כשאת מתגוררת בפריז, האתגר הזה מתחסל מהר יותר מעוגיית מקרון משובחת.

גם חיפה היא לוקיישן פוטוגני. הרצליה קצת פחות…. התמונה מתוך הפוסט הזה

גרדרובה

בסדרה: מיטב אופנה עילית היישר ממסלולי שבוע האופנה

אני: טרנינג ונעלי בית

אם אתן כאן כבר תקופה, הבחנתן בחיבתי (שלא לומר אהבתי הרבה) לאופנה: אופנת מעצבים מקומיים, וינטג' והרבה בגדים עם פיאטים. כל אלה מככבים בבלוג ובארון שלי כבר שנים. הבעיה היא שחוץ מפה ושם ימי צילום, ופעם ב… איזה אירוע משפחתי, את מרבית חיי אני מבלה בבית, מול המחשב. ניסיתי פעם אחת להעביר חצי יום עם ג'קט פיאטים one of a kined אבל שרוולי הפיאטים הכבדים והקלדה של אלפי מילים ביום הם בדיוק כמו החיים שלי והחיים של אמילי קופר: שני קווים מקבילים בלי אף נקודת ממשק.

השבוע היחיד בשנה שאני יכולה להתלבש כמעט כמו אמילי – שבוע האופנה. התמונה מתוך הפוסט הזה

לסיכום?

אני לא חיה בפריז, אני לא מסתובבת באירועי השקה נוצצים, אני לא לובשת בגדי מעצבים, אני לא זורקת משפטים באוויר שהופכים לפוסטים ויראליים ואין לי שני מאהבים חתיכים שלא מפסיקים לרייר עלי. אבל אני זוכה לאמץ את התאים האפורים כל יום מחדש, ולעשות הכל כדי להפוך אותם לאפור משמים לכל צבעי הקשת…. לפעמים, זה גם מצליח.

פיאטים וצבעים. צילמה: ורד פרקש; התמונה מתוך הפוסט הזה

שנמשיך?

אם למרות העובדה שאני לא מפריז עדיין נהנית מאוד מהפוסט ותרצי לקרוא גם את הבאים,

אם את אוהבת להכיר עסקים קטנים מקומיים, ולקרוא גם על טיולים מיוחדים בארץ ובעולם,

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות, מבצעים והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג

אז אשמח את תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה 👇

אם גם את נשברת והצטרפת כבר לטיקטוק, מחכה לך שם עם הרבה סרטונים מצחיקים.

אשמח מאוד לראות אותך גם באינסטגרם המתולתל, הצבעוני והמשעשע שלי ובעמוד הפייסבוק של "תלתלים".

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת